امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

شرکت پرداخت الکترونیک سامان که در آبان‌ماه سال جاری موفق به پذیرش در بورس شده‌ بود، در حوزه کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن گروه و طبقه ‌‌مشاوره مربوط به نرم‌افزار و عرضه نرم افزار فعال است؛ در روز عرضه اولیه بر اساس قانون ۱۰ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان به روش ثبت سفارش دفتری و با دامنه قیمتی مشخص وارد بازار خواهد شد (معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران)

معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، از عرضه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نام تجاری “سپ” در هفته آینده خبر داد.

علی صحرایی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) با بیان اینکه درج شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد (سپ) در فهرست شرکت های پذیرفته شده برای نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران پیشتر انجام شده بود،‌ گفت: این شرکت در صورت برگزاری معارفه و تکمیل مدارک ‌درخواستی در هفته آینده عرضه اولیه خواهد شد.

وی همچنین روش این عرضه را ثبت سفارش دفتری یا “بوک بیلدینگ” اعلام کرد و گفت: در روز عرضه اولیه بر اساس قانون 10 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان به روش ثبت سفارش دفتری و با دامنه قیمتی مشخص وارد بازار خواهد شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان که در تاریخ سوم آبان ماه امسال با شماره 11541 موفق به پذیرش در بورس شده‌ بود در حوزه «کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن»، گروه و طبقه «‌‌مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار» فعال است.

“سپ” در راستای توسعه فعالیت‌ها و کسب و کار خود و با هدف امکان دسترسی گسترده به انواع روش‌های تأمین مالی، حضور در بورس اوراق بهادار را به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های استراتژیک خود، هدف قرار داده است. این شرکت با سرمایه 180 میلیارد تومانی با شراکت عمده بانک سامان و بانک رفاه، رتبه دوم سهم از بازار خدمات پرداخت الکترونیک کشور را از طریق بسترهای دستگاه کارت‌خوان‌ (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و درگاه پرداخت موبایلی (#724*) در اختیار دارد.

کد خبر: 98102 تاریخ: 96/12/08 منبع: سنا