امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت ۱,۲۶۳ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا ۱,۲۸۰ دلار و سپس ۱,۲۸۷ دلار افزایش خواهد یافت؛ اگر این سطح نیز شکسته شود قیمت آن تا ۱,۳۰۴ دلار افزایش می‌یابد و همچنین از سوی دیگر نیز سطح حمایتی قیمت طلا ۱,۱۹۹ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا ۱,۱۹۳ دلار کاهش خواهد یافت (اف‌ایکس استریت)

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی طلا بار دیگر از شب گذشته روند صعودی خود را آغاز کرده است و با ثبت رشد 1.5 درصدی به بالاتر از 1260 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش افت ارزش دلار آمریکا و کاهش گمانه زنی سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست هفته آینده تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت طلا داشته است.

قیمت طلا در شرایط کنونی برای شکستن سطح مقاومتی 1270 دلاری تلاش می کند. به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار و برگزاری نشست فدرال رزرودر روزهای 14 و 15 ژوئن تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1263 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1280 دلار و سپس 1287 دلار افزایش خواهد یافت. اگر این سطح نیز شکسته شود قیمت طلا تا 1304 دلار افزایش می یابد.

از سوی دیگر نیز سطح حمایتی قیمت طلا 1199 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1193 دلار کاهش خواهد یافت.

کدخبر:526925- منبع:سایت طلا- تاریخ:20-3-95