امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

روند نزولی تقاضا و قیمت طلا در فصل تابستان سال جاری احتمالاً به زودی پایان خواهد یافت و سرمایه‌گذاران باید صبور باشند زیرا رشد تقاضا موجب خواهد شد تا قیمت طلا تا پایان سال جاری تا ۱۳۵۰ دلار در هر اونس افزایش یابد و نخستین مانع برای روند صعودی قیمت طلا، محدوده ۱۲۵۰ دلار خواهد بود (جورج میلینگ استنلی رییس مؤسسه سرمایه‌گذاری استیت استریت)

به گزارش بنکر (Banker)،به نقل از کیتکو نیوز ، جورج میلینگ استنلی رئیس موسسه سرمایه گذاری استیت استریت گفت: به نظر من تقاضا برای خرید طلا تا پایان سپتامبر به شدت افزایش خواهد یافت یعنی پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا برای سومین بار در سال 2018 میلادی. رشد تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی و نوظهور نیز تا پایان سپتامبر فزاینده خواهد شد.
بر اساس این گزارش وی اظهار داشت: روند نزولی تقاضا و قیمت طلا در تابستان احتمالا به زودی پایان خواهد یافت و سرمایه گذاران باید صبور باشند. به نظر من رشد تقاضا موجب خواهد شد تا قیمت طلا تا پایان امسال تا 1350 دلار در هر اونس افزایش یابد. نخستین مانع برای روند صعودی قیمت طلا، محدوده 1250 دلار خواهد بود.
به نوشته طلا،تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر به 90 درصد رسیده است.
این احتمال که فدرال رزرو نرخ بهره را در نشست دسامبر افزایش دهد نیز به 70 درصد می رسد.

کد خبر: 99134 تاریخ: 97/06/12 منبع: بنکر