امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

در راستای ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری و آشنایی عموم با بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و الزامات آن و همچنین پیرو استقبال گسترده مردم از برگزاری این دوره‌ها، شصت و ششمین دوره آموزشی و فرهنگ‌سازی بورس در پاییز سال جاری توسط شرکت بورس تهران برگزار خواهد شد (سنا)

در راستای ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری و آشنایی عموم با بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و الزامات آن، و همچنین پیرو استقبال گسترده مردم از برگزاری این دوره‌ها، شصت و ششمین دوره آموزشی و فرهنگسازی بورس در پاییز 1397 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا) به نقل از روابط عمومی بورس تهران ، کلاس‌ها از تاریخ 29 مهر‌ماه سال‌جاری روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 14 تا 16 در سالن اجتماعات طبقه دوم تالار بورس برگزار می شود.

علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری شنبه 28 مهر‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند. نظر به محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام و ارسال فرم و فیش واریزی کرده اند.

اطلاعات و نحوه ثبت نام:

هزینه کل دوره آموزشی مبلغ 800 هزار ریال است که شامل هزینه دوره (8 جلسه+1 جلسه آزمون و گواهینامه)، هزینه بسته آموزشی(CD جزوات، کتاب آموزش سرمایه‌گذاری مقدماتی و بروشورهای آموزشی) است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شماره حساب با شماره تلفن 64086377 تماس بگیرید.

کد خبر: 99244 تاریخ: 97/07/16 منبع: سنا