امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

پیش‌بینی‌شده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال ۲۰۱۹ میلادی به بیش از ۱,۳۳۸دلار خواهد رسید و عملکرد بازار سهام و شاخص ارزش دلار طی ماه‌های آینده مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود (مؤسسه سرمایه‌گذاری آر‌بی‌سی)

به گزارش بنکر (Banker)،به نقل از کیتکو نیوز، کریستوفر لونی استراتژیست برجسته موسسه آر بی سی کاپیتال تاکید کرد: قیمت طلا در یک مسیر صعودی قرار دارد ولی این مسیر کاملا هموار و بدون دردسر نخواهد بود.
بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: قیمت طلا توانسته است مشکلات بزرگی را طی ماه های گذشته پشت سر بگذارد و اکنون برای یک جهش بزرگ تا پایان سال 2018 میلادی آماده شده است.
این تحلیلگر ارشد بین المللی گفت: به نظر من طلا فرصت زیادی برای افزایش چشمگیر قیمت طی ماه های آینده و حتی در سال 2019 میلادی دارد. ولی این بدان معنا نیست که مسیر قیمت طلا بدون چالش و دردسر خواهد بود.
وی پیش بینی کرد که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه پایانی امسال به 1266 دلار خواهد رسید.
این در شرایطی است که قیمت طلا بار دیگر تحت تاثیر افت شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افزایش چشمگیری روبرو شده است.
به نوشته طلا،موسسه سرمایه گذاری آر بی سی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2019 میلادی به بیش از 1338 دلار خواهد رسید.
به نظر می رسد عملکرد بازار سهام و شاخص ارزش دلار طی ماه های آینده مهمترین عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود.

کد خبر: 99339 تاریخ: 97/07/28 منبع: بنکر