امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

کتاب معامله‌گران میلیونر نوشته کیتی لین و بوریس شلاسبرگ ترجمه فاطمه شیخی و حسن رضایی در ۴۲۹ صفحه در سال جاری توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است که در این کتاب به مصاحبه با یازده نفر معامله‌گران موفق پرداخته شده است (سنا)

تا به حال چند بار این آمار رایج را شنیده اید که نود درصد معامله گران ورشکست می شوند؟ با این حال، هر روز میلیون ها نفر از مردم عادی در سراسر جهان از خواب بیدار می شوند؛ پشت رایانه خود می نشینند و سعی می کنند با معاملات الکترونیکی در بازارهای مالی، یک زندگی نو بسازند. همانند هر حرفه ای، در این حرفه نیز موفقیت و شکست وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، کتاب ” معامله گران میلیونر” نوشته کیتی لین و بوریس شلاسبرگ ترجمه فاطمه شیخی و حسن رضایی در 429 صفحه در سال 1397 توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است. در این کتاب به مصاحبه با یازده نفر پرداخته شده که با معامله موفقیت زیادی کسب کرده اند.

اینها مدیران گروه های سرمایه گذاری یا کارمندان بانک های مرکزی با سرمایه فراوان نیستند؛ بلکه مردمی عادی هستند که با سرمایه کمی به مبلغ هزار دلار شروع به کار کرده و سهام های اندک خود را 6 تا هفت رقمی کرده اند. این افراد  از تمام اقشار هستند، در سراسر جهان پراکنده اند و در انواع بازارهای الکترونیکی فعالیت دارند.

بعضی از این معامله گران بر سهام تمرکز دارند و بعضی دیگر بر معاملات سلف یا ارز خارجی. هر کدام سبک معامله متفاوتی دارند ولی تمام این معامله گران انضباط داشته و استراتژی مخصوص خود را دارند و همیشه از ضرر و زیان خود می کاهند. همه این افراد از شکست خود درس گرفته اند و از این تجربه ها در جهات بهبود و در نهایت موفقیت استفاده کرده اند.

کتاب ” معامله گران میلیونر” ، اخیراً به مجموعه کتابهای کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 5516 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 4052 عنوان کتاب فارسی، 1689 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 64 عنوان نشریه تخصصی و 5605 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است. علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایتhttp://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های 162-84083161 تماس حاصل کنند. آدرس کتابخانه : میدان ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 27 ساختمان شماره 2 سازمان بورس.

کد خبر: 99412 تاریخ: 97/08/12 منبع: سنا