امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت ۱,۲۸۰ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا ۱,۲۸۸ دلار افزایش خواهد یافت و همچنین سطح حمایتی قیمت این فلز گرانبها ۱,۲۶۸ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا ۱,۲۶۰ دلار کاهش می‌یابد؛ به نظر می‌رسد قیمت طلا در کوتاه‌مدت تحت تأثیر تقاضای فیزیکی بازارهای آسیایی و آمارهای اقتصادی امریکا و منطقه یورو خواهد بود (اف‌ایکس استریت)

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی هر اونس طلا امروز چهارشنبه به سطح 1275 دلاری رسیده که این بالاترین رقم در 3 هفته اخیر به شمار می رود.

 

بر اساس این گزارش به نظر می رسد رشد تقاضای فیزیکی در بازار هند با توجه در پیش بودن فصل جشن های سراسری در این کشور تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است.

 

گزارش صندوق بین المللی پول نیز نشان می دهد که روسیه و قزاقستان طی ماه سپتامبر ذخایر طلای خود را افزایش داده اند.

 

تحلیل تکنیکال حاکی است که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1280 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1288 دلار افزایش خواهد یافت.

 

از سوی دیگر سطح حمایتی قیمت طلا نیز 1268 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1260 دلار کاهش می یابد. به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر تقاضای فیزیکی بازارهای آسیایی و آمارهای اقتصادی آمریکا و منطقه یورو خواهد بود.

 

کد خبر: 9133344 تاریخ: 05-08-95 منبع: سایت طلا