امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت ۱,۲۷۸ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا ۱,۲۷۱ دلار و سپس ۱,۲۶۲ دلار کاهش خواهد یافت و همچنین سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد در شرایط کنونی ۱,۲۹۷ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا ۱,۳۰۸ و سپس ۱,۳۱۵ دلار افزایش خواهد یافت (اف‌ایکس استریت)

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی هر اونس طلا در شرایط کنونی بین 1270 تا 1285 دلار در نوسان است.

 

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1270 تا 1285 دلار در نوسان خواهد بود

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت طلا امروز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا تثبیت شده است.

 

بر اساس این گزارش گمانه زنی های مختلفی درباره وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا مطرح شده است. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در پیش است و تصمیم اف بی آی برای تحقیقات جدید درباره ایمیل های جنجالی هیلاری کلینتون موجب کاهش نسبی حمایت افکار عمومی آمریکا از وی شده است.

 

تازه ترین نظرسنجی ها نشانگر افزایش نسبی محبوبیت دونالد ترامپ است. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1280 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1285 دلار افزایش خواهد یافت.

 

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1275 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1270 دلار کاهش می یابد. به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو و وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای هند و چین تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

 

کد خبر: 7749934 تاریخ: 14-08-95 منبع: سایت طلا