امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال و با استفاده از ابزار فیونانچی، سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت ۱,۲۰۲ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا ۱,۱۹۹ دلار کاهش می‌یابد و اگر این سطح حمایتی نیز شکسته شود قیمت طلا احتمالاً تا ۱,۱۸۲ دلار کاهش خواهد یافت و همچنین سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد در شرایط کنونی ۱,۲۳۲ دلار است و اگر این سطح شکسته شود این احتمال وجود دارد که قیمت آن تا ۱,۲۸۲ دلار افزایش یابد (اف‌ایکس استریت)

به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، ، قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه بار دیگر با کاهش همراه شده و در پایان مبادلات روز گذشته به کمتر از 1208 دلار رسیده است.

قیمت طلا در شرایط کنونی به شدت به دنبال حفظ سطح روانی 1200 دلاری است. به نظر می رسد اگر سطح حمایتی 1200 دلاری شکسته شود، زمینه لازم برای کاهش شدید قیمت این فلز زرد آماده خواهد شد.

شاخص ارزش دلار آمریکا به بالاترین سطح از سال 2003 میلادی رسیده و این عامل تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1202 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود اونس طلا تا 1199 دلار کاهش می یابد. اگر این سطح حمایتی نیز شکسته شود قیمت طلا احتمالا تا 1182 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1232 دلار است و اگر این سطح شکسته شود این احتمال وجود دارد که قیمت طلا تا 1282 دلار افزایش یابد

کد خبر: 9648745 تاریخ: 01-05-95 منبع: سایت زر