امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

هرگونه کاهش قیمت طلا در کوتاه‌مدت به کمتر از ۱,۲۰۰ دلار در هر اونس بهترین فرصت برای خرید خواهد بود (مؤسسه سرمایه‌گذاری تی‌دی‌اس)

موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در تازه ترین تحلیل خود از وضعیت بازار جهانی طلا اعلام کرد که هرگونه کاهش قیمت طلا در کوتاه مدت به کمتر از 1200 دلار در هر اونس بهترین فرصت برای خرید خواهد بود.

 

هرگونه کاهش قیمت طلا به زیر 1200 دلار بهترین فرصت برای خرید است

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، قیمت طلا در روزهای اخیر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا با کاهش شدیدی روبرو شده است.

 

بر اساس این گزارش قیمت طلا در ماه نوامبر بیش از 9 درصد کاهش یافته است. افزایش بهره اوراق قرضه دولت آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افت قیمت جهانی طلا داشته است.

 

این گزارش افزود: ادامه روند صعودی ارزش دلار می تواند قیمت طلا را به کمتر از 1200 دلار در هر اونس کاهش دهد و این بهترین فرصت برای خرید طلا خواهد بود.

 

طلا تاکنون به شدت در برابر شکسته شدن سطح حمایتی 1200 دلاری مقاومت کرده است. به نظر می رسد در صورت شکسته شدن این سطح حمایتی مهم، تقاضا در بازارهای نوظهور و در حال توسعه با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد. در پیش بودن تعطیلات سال جدید چینی می تواند عامل مهمی برای افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای بین المللی باشد.

 

کد خبر: 8720608 تاریخ: 03-09-95 منبع: سایت طلا