امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، سطح مقاومتی قیمت هر اونس طلا در کوتاه‌مدت ۱,۱۴۴ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا ۱,۱۵۰ دلار افزایش خواهد یافت و همچنین سطح حمایتی قیمت این فلز زرد در شرایط کنونی ۱,۱۳۶ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت آن تا ۱,۱۳۰ دلار کاهش خواهد یافت (اف‌ایکس استریت)

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی طلا پس از حوادث مرگبار روز گذشته در برلین و آنکارا و تصمیم بانک مرکزی ژاپن برای عدم تغییر سیاست های پولی، با تغییر چندانی روبرو نشده است.

 

بر اساس این گزارش قیمت جهانی هر اونس طلا امروز سه شنبه به 1138 دلار رسیده است. در حالی که انتظار می رفت ترور سفیر روسیه در ترکیه و حمله تروریستی به بازار شلوغ در برلین آلمان موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا شود، ولی به نظر می رسد این حوادث تاثیر چندانی بر بازارهای بین المللی به خصوص طلا نداشته است.

 

تحلیل تکنیکال نشان می دهد سطح مقاومتی قیمت هر اونس طلا در کوتاه مدت 1144 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1150 دلار افزایش خواهد یافت.

 

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط فعلی 1136 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1130 دلار کاهش خواهد یافت.

 

کد خبر: 876515 تاریخ: 30-09-95 منبع: سایت طلا