امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون تحت تأثیر افزایش تقاضای مکان امن سرمایه‌گذاری به روند صعودی ادامه داده است و این احتمال وجود دارد که قیمت جهانی طلا۳۰ درصد دیگر نیز افزایش یابد (اسکاتی جورج، تحلیلگر ارشد مؤسسه سرمایه‌گذاری آلکساندر کاپیتال)

احتمال افزایش 30 درصدی قیمت جهانی طلا وجود دارد

 

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آلکساندر کاپیتال بر این باور است که احتمال افزایش 30 درصدی قیمت جهانی طلا وجود دارد.

 به گزارش سایت طلا، اسکاتی جورج تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری آلکساندر کاپیتال در مصاحبه با کیتکو نیوز تاکید کرد: طلا از ابتدای امسال تاکنون تحت تاثیر افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری به روند صعودی ادامه داده است.

 بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: به نظر من این احتمال وجود دارد که قیمت جهانی طلا 30 درصد دیگر نیز افزایش یابد. به نظر می رسد روند صعودی طلا تازه آغاز شده و اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان می تواند موجب افزایش چشمگیر تقاضا برای این فلز گرانبها شود.

 این تحلیلگر بازارهای بین المللی گفت: من تعجب نخواهم کرد اگر قیمت جهانی طلا 120 دلار دیگر افزایش یابد. هر چه نااطمینانی و نگرانی در جهان افزایش یابد این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

 موسسه مالی سیتی ریسرچ نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که افزایش ذخایر طلای صندوق های سرمایه گذاری جهان و افزایش فروش سکه طلا در بازار آمریکا می تواند موجب رشد بیشتر قیمت این فلز زرد شود.

کدخبر:9512 تاریخ:95/11/26 منبع:طلا

لینک خبر