امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت ۱,۲۳۹ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا ۱,۲۴۵ و ۱,۲۵۷ دلار افزایش خواهد یافت و همچنین سطح حمایتی قیمت این فلز گرانبها در شرایط کنونی ۱,۲۲۷ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت آن تا ۱,۲۰۹ و سپس ۱,۲۰۴ دلار کاهش خواهد یافت (اف‌ایکس استریت)

 قیمت جهانی طلا در حالی مبادلات هفته گذشته را به پایان برده است که برای سومین هفته متوالی با افزایش نسبی روبرو شده است. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 0.3 درصدی همراه بوده و به 12366 دلار در هر اونس رسیده  است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نوسانات ارزش دلار ، انتشار امارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو و انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا می تواند در روزهای آینده تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

نگرانی نسبت به سیاست های ترامپ رئیس جمهور آمریکا و اوضاع سیاسی و اقتصادی اروپا نیز عامل مهمی برای قیمت طلا خواهد بود.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1239 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1245 و 1257 دلار  افزایش خواهد یافت.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1227 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1209 و سپس 1204 دلار کاهش خواهد  یافت.

 

کد خبر: 7621476 تاریخ:01-12-95 منبع: سایت طلا