امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت ابتدا ۱,۲۵۵ تا ۱,۲۶۰ دلار خواهد بود و اگر این سطوح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا ۱,۲۶۹ و سپس ۱,۲۸۴ دلار افزایش خواهد یافت و همچنین سطح حمایتی قیمت این فلز زرد در شرایط کنونی ,۱۲۵۰ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت آن تا ۱,۲۴۴ دلار کاهش خواهد یافت (اف ایکس استریت)

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1244 تا 1284 دلار در نوسان خواهد بود

 

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت در دامنه 40 دلاری در نوسان خواهد بود.

 

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت طلا در آستانه سخنرانی مهم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کنگره تغییر چندانی نداشته و همچنان توانسته سطح حمایتی 1250 دلاری را حفظ کند.

 

بر اساس این گزارش اظهارات ترامپ درباره سیاست های اقتصادی و مالی آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار داشته باشد.

 

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت ابتدا 1255 تا 1260 دلار خواهد بود و اگر این سطوج شکسته شود قیمت طلا تا 1269 و سپس 1284 دلار افزایش خواهد یافت.

 

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1250 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1244 دلار کاهش خواهد یافت.

 

به نظر می رسد نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی و انتخابات مهم در کشورهای اروپایی نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

کدخبر:9863 تاریخ:95/12/10 منبع: طلا