امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

میانگین قیمت هر اونس طلا در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به ۱,۲۵۹ دلار خواهد رسید (کریستوفر لونی، استراتژیست ارشد مؤسسه آر‌بی‌سی)

پیش بینی محتاطانه موسسه آر بی سی از روند قیمت جهانی طلا در سه ماه دوم

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، کریستوفر لونی استراتژیست ارشد موسسه آر بی سی در گزارشی تاکید کرد: در حالی که وارد سه ماه دوم 2017 می شویم قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون 100 دلار در هر اونس افزایش داشته است.

 

بر اساس این گزارش، وی افزود: علی رغم افزایش قیمت طلا در ماه های اخیر، هنوز چالش ها و موانع زیادی بر سر راه قیمت این فلز گرانبها وجود دارد. پیش بینی موسسه سرمایه گذاری آر بی سی این است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه دوم امسال 1259 دلار خواهد بود که نسبت به پیش بینی قبلی تغییری نداشته است.

 

وی افزود: بازارهای بین المللی نسبت به عدم موفقیت دولت ترامپ در جلب حمایت کنگره برای تصویب اصلاحات برنامه بهداشت و بیمه همگانی اوباما واکنش نشان داده و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

 

ترامپ قول داده است تا مالیات ها را کاهش داده و هزینه های زیرساختی را افزایش دهد.

 

در حالی که قیمت طلا در سه ماه نخست امسال 3 درصد بیشتر از پیش بینی های اولیه موسسه آر بی سی بوده ولی تحلیلگران این موسسه پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا در سه ماه دوم را تغییر نداده اند.

کدخبر:9638 تاریخ:96/01/13 منبع:طلا