امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

امریکا طی ماه ژانویه سال جاری میلادی بیش از ۳۱/۶ تن شمش طلا به هنگ‌کنگ صادر کرده است که این رقم ۸۲ درصد کل صادرات ۳۸/۱۱ تن شمش طلای این کشور در این مدت بوده است (سازمان زمین شناسی امریکا)

صادرات شمش طلای آمریکا به هنگ کنگ افزایش یافت

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلدسیک، سازمان زمین شناسی آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که این کشور طی ماه ژانویه بیش از 31.6 تن شمش طلا به هنگ کنگ صادر کرده است که این رقم 82 درصد کل صادرات 38.1 تن شمش طلای این کشور در این مدت بوده است.

بر اساس این گزارش آمریکا به 4 کشور دیگر نیز در این مدت شمش طلا صادر کرده است. آمریکا در ماه ژانویه 2 تن شمش طلا به چین، 1.6 تن به هند، یک تن به سنگاپور و یک تن نیز صادرات شمش طلا به سوییس داشته است.

اگر در نظر بگیریم که شمش طلای صادر شده آمریکا به هنگ کنگ در نهایت وارد چین شده است، در واقع میزان صادرات شمش طلای آمریکا به چین در این مدت بیش از 33.6 تن بوده است. در واقع بیشترین سهم در صادرات شمش طلای آمریکا را کشورهای آسیایی داشته اند و سوییس تنها یک تن شمش طلا از آمریکا وارد کرده است.

این گزارش افزود: کل واردات طلای آمریکا در ماه ژانویه به 18.9 تن رسیده است. کل طلای تولید شده در آمریکا همراه با واردات، در این مدت به 37.6 تن رسیده است.

 

کدخبر:8900 تاریخ:96/01/23 منبع: طلا