امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، اگر طلا بتواند بالاتر از ۱,۲۸۰ دلار در هر اونس تثبیت شود به‌زودی ابتدا به سطح مقاونتی ۱,۳۰۲ دلار سپس ۱,۳۱۷ دلار و در نهایت ۱,۳۳۶ دلار خواهد رسید (دیلی اف‌ایکس)

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، در حالی که قیمت طلا توانسته است به بالاتر از میانگین 200 روز گذشته خود افزایش یابد، تحلیلگران دیلی اف ایکس بر این باورند که طلا به زودی سطح مقاومتی 1300 دلاری را خواهد شکست و تا 1336 دلار افزایش خواهد یافت.

تحلیل تکنیکال حاکی است، اگر طلا بتواند بالاتر از 1280 دلار در هر اونس تثبیت شود، به زودی ابتدا به سطح مقاونتی 1302 دلار سپس 1317 دلار و در نهایت 1336 دلار خواهد رسید.

سرمایه گذاران بین المللی توجه زیادی به ریسک های سیاسی اوضاع اقتصادی آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری فرانسه دارند. انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا طی روزهای آینده نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

تحلیلگران بازارهای بین المللی بر این باورند که اگر تنش در شبه جزیره کره افزایش یابد و اوضاع خاورمیانه به خصوص سوریه تشدید شود، این مساله در نهایت موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهد شد.

کدخبر:8096  تاریخ:96/01/28 منبع: طلا