امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

در سفر معاون رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۹۶۶ میلیارد تومان برای ۴۶ پروژه و طرح در این استان در نظر گرفته شده که این میزان سه برابر همه اعتبارات استان است (ایسنا)

نوبخت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۹۶۶ میلیارد تومان برای ۴۶ پروژه و طرح در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست رئیس‌جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه جمع اعتبارات جاری و عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۷ میلیارد تومان است، افزود: در این سفر ۹۶۶ میلیارد تومان برای ۴۶ پروژه و طرح در استان در نظر گرفته شده که این میزان سه برابر همه اعتبارات استان است.

وی بیان کرد: رشد اعتبارت عمرانی در این استان در طول دولت تدبیر و امید بسیار خوب بوده است. در زمینه میزان اعتبارت عمرانی، این استان در بین دیگر استانهای کشور در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

نوبخت میزان اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۳۹۵ را ۱۲۳ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این رقم از ۴۵ درصد رشد نسبت به سال ۱۳۹۴ برخوردار است. در سفر هیئت دولت به استان ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۶ طرح کشاورزی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۱۹ میلیارد تومان برای بخش آب، ۷۲ میلیارد تومان برای حوزه علمی و فرهنگی و ۹۷ میلیارد تومان نیز برای تکمیل بیمارستانهای استان اختصاص یافت.

معاون رئیس‌جمهوری با بیان اینکه ۲۶۶ میلیارد تومان نیز در بخش زیرساختهای جاده‌ای تخصیص یافته، اضافه کرد: برای عمران شهری استان نیز ۱۷۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

کدخبر:58469- منبع:ایسنا- تاریخ:25-5-95