امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

در هفته سوم مرداد ماه سال ۹۶ نخستین عرضه اولیه سال جاری شرکت فرابورس ایران با عرضه ۱۰ درصد از سهام شرکت مبین وان‌کیش با نماد (اوان) به روش ثبت سفارش در بازار دوم رقم خورد (شرکت فرابورس ایران، عضو کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران)

فردا نخستین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با عرضه 10 درصد از سهام شرکت میبن وان کیش با نماد «اوان» به روش ثبت سفارش در بازار دوم رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از  فرابورس ایران، مبین وان کیش به عنوان دومین شرکت حاضر در گروه اطلاعات و ارتباطات پس از آتیه داده پرداز است که با عرضه تعداد 10 میلیون سهم از یکصد میلیون سهام این شرکت؛ فردا آغازگر عرضه‌های اولیه امسال فرابورس ایران خواهد بود.

مدیر عرضه این شرکت، مشاور سرمایه‌گذاری دیدگاهان نوین بوده و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی به تعداد 450 سهم است.

این عرضه اولیه دارای دامنه قیمتی از مبلغ 3400 ریال تا 3470 ریال در ثبت سفارش است و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری دیدگاهان نوین به عنوان متعهد خرید آن نقش‌آفرینی خواهد کرد به طوری که سقف تعهد خرید آن 50 درصد از سهام قابل عرضه در عرضه اولیه اعلام شده است.

روز یکشنبه در جریان نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» که به تشریح عملکرد و فعالیت این شرکت اختصاص داشت، عضو هیات مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران از پوشش کامل سود هر سهم این شرکت در فصل بهار و 4 ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: سال گذشته نیز 57 درصد از سود پیش‌بینی‌شده را محقق کرده‌ایم.

شرکت مبین وان کیش با سرمایه 100 میلیارد ریالی، برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 به ازای هر سهم 533 ریال سود پیش‌بینی کرده است که از این میزان در گزارش سه ماه رقم 145 ریال معادل 27 درصد را پوشش داده است.

کد خبر: 96711 تاریخ: 96/05/17 منبع: سنا