امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

اولین جشنواره تحلیل برتر با موضوع بررسی و تحلیل و پیش‌بینی قیمت‌های جهانی فلزات اساسی با هدف ارتقای سطح تحلیل در بازار سرمایه کشور و همچنین شناسایی استعدادها و معرفی کارشناسان و تحلیلگران ممتاز توسط کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران برگزار خواهد شد (کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران)

به گزارش اقتصاد آنلاین، موضوع اولین جشنواره “بررسی و تحلیل و پیش‌بینی قیمت‌های جهانی فلزات اساسی (روی، مس، فولاد)” است و تحلیلگران تا 20 آبان‌ماه فرصت دارند که گزارش‌های خود را بر اساس فرمت تعیین‌شده ارسال کنند.

جشنواره‌های تحلیل برتر هر فصل با هدف ارتقای سطح تحلیل در بازار سرمایه کشور و همچنین شناسایی استعدادها و معرفی کارشناسان و تحلیلگران ممتاز برگزار خواهد شد. در هر دوره موضوعی جهت تحلیل به مسابقه گذاشته خواهد شد و در زمان مقرر طی نشستی جوایزی به تحلیل‌های برتر اهدا خواهد شد.

دکتر سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره است و مسئولیت اجرایی آن بر عهده دکتر سلمانی‌نژاد، قائم‌مقام کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران می‌باشد.

دکتر محمد اصولیان، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی دبیر علمی اولین دوره جشنواره تحلیل برتر است و دکتر محمد هاشمی‌نژاد، دکتر مجید دهقان، روح‌اله حسینی‌مقدم و مرتضی علی‌‌اکبری نیز اعضای هیأت داوری هستند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این مسابقه تحلیلی به سایت کانون (ytre.ir/iiia) مراجعه کنند.

کد خبر: 97160 تاریخ: 96/07/23 منبع:  اقتصاد آنلاین