امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

اوراق صکوک مرابحه ۱۰۰ میلیارد تومانی کرمان موتور با سررسید دو ساله با نام و با نرخ سود ۱۷ درصدی، در آذرماه سال جاری پذیره‌نویسی خواهد شد که ضمانت این اوراق را بانک آینده و مسئولیت بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی آن را تأمین‌سرمایه تمدن بر عهده خواهد داشت (مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه)

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از پذیره نویسی صکوک مرابحه ۱۰۰ میلیارد تومانی کرمان موتور در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، غلامرضا ابوترابی از پذیره نویسی صکوک مرابحه 100 میلیارد تومانی کرمان موتور خبر داد و گفت: این اوراق طبق مجوز سازمان بورس و با نماد “کرمان98” ، از یکشنبه آینده 12 آذر به مدت سه روز (تا سه شنبه) در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس پذیره نویسی خواهد شد.

وی ادامه داد: این اوراق 2 ساله، با نام و با نرخ سود 17 درصد است. ضامن اوراق هم بانک آینده بوده و تامین سرمایه تمدن نیز مسئولیت بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی را بر عهده دارد.

به گفته ابوترابی ، در این اوراق، شرکت واسط مالی فروردین سوم (ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، مواد و قطعات مورد نیاز شرکت کرمان موتور (بانی) را نقداً از طریق شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو (حق العمل کار) از فروشندگان خریداری خواهد کرد و سپس این مواد و قطعات را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت و بانی متعهد می شود که در سررسیدهای سه ماهه، اقساط اوراق را از طریق شرکت ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت کند.

کد خبر: 97427 تاریخ: 96/09/08 منبع: سنا