امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

سهام شرکت تولید مواد شیمیایی کمورس در ماه نوامبر سال جاری میلادی وارد بورس نیویورک شد؛ درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی قبل از احتساب مالیات، بین ۱/۷ تا ۱/۸ میلیارد دلار تخمین زده شده است (سنا)

شرکت پتروشیمی کمورس Chemours زنگ آغاز معاملات بورس نیویورک را به صدا در آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت تولید مواد شیمیایی کمورس، در پی نخستین روز ورود سهام خود به بورس نیویورک، زنگ آغاز معاملات این بازار را در روز جمعه به صدا درآورد.

این شرکت تولیدی دارای سه بخش تولید تیتانیوم، محصولات فلورو و حلال های شیمیایی است و مرکز آن در شهر دلور آمریکا واقع است.

مارک ورگنانو، مدیر اجرایی این شرکت در خصوص فعالیت های آن ابراز داشت: روند توسعه ای محصولات در سه بخش تولیدی این شرکت قابل مشاهده است .

وی گفت: به نظر می رسد سال 2018 میلادی برای این شرکت سال بسیار پردرآمدی باشد. درآمد این شرکت در سال 2018 میلادی قبل از احتساب مالیات بین 1.7 تا 1.8 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

وی در خصوص برنامه های آتی این شرکت عنوان داشت: شرکت شیمیایی کمورس در نظر دارد تا سال 2020 میلادی 500 میلیون دلار سهم خریداری کند و به نظر می رسد که تا آن زمان سود این شرکت با رشد 5 برابری همراه شود.

این شرکت دارای بیش از 7 هزار کارمند و 45 آزمایشگاه و لابراتوار شیمیایی است و به 130 کشور مختلف در صنایع خودرو، پلاستیک، الکترونیکی، انرژی و مخابرات خدمات رسانی می کند.

این شرکت در نماد CC در بورس نیویورک معامله می شود و با شروع معاملات در روز جمعه قیمت سهام آن با 1 درصد افزایش همراه شده است .

کد خبر: 97489 تاریخ: 96/09/11 منبع: سنا