امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

با هدف تسهیل حضور علاقه‌مندان به فراگیری مباحث مالی اسلامی در قالب دوره‌های MBA و DBA مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار، طی تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه رسالت مقرر شد تا افراد حایز شرایط شرکت در این دوره‌ها، از مزایای وام قرض‌الحسنه برای پرداخت شهریه دوره برخوردار شوند (روابط‌عمومی انجمن مالی اسلامی ایران)

انجمن مالی اسلامی ایران اعلام کرد با حمایت بانک قرض الحسنه رسالت، به شرکت کنندگان در نخستین دوره MBA و DBA مالی اسلامی، وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران، با هدف تسهیل حضور علاقه مندان به فراگیری مباحث مالی اسلامی در قالب دوره های MBA و DBA مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار، طی تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه رسالت مقرر شد تا افراد حائز شرایط شرکت در این دوره ها، از مزایای وام قرض الحسنه برای پرداخت شهریه دوره برخوردار شوند.

همچنین طی توافقنامه فیمابین انجمن مالی اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، به دانش آموختگان دوره MBA بازار سرمایه، گواهینامه اصول بازار سرمایه و به دانش آموختگان دوره DBA بازار سرمایه، گواهینامه های اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه اعطا خواهد شد.

نام نویسی از متقاضیان شرکت در نخستین دوره MBA و DBA بازار سرمایه از 26 آذر آغاز شده و تا 20 دی ادامه دارد. علاقه مندان برای اطلاع از جرئیات این دوره ها و ثبت نام، می توانند به پایگاه اینترنتی انجمن به نشانی www.iaif.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 97579 تاریخ: 96/09/28 منبع: سنا