امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

دارندگان سهام کنتورسازی تا ۲۰ هزار سهم، امکان فروش حداکثر دو هزار سهم را دارند و دارندگان سهام بیش از ۲۰ هزار سهم، امکان فروش حداکثر ۱۰ درصد از موجودی سهام خود را دارند، همچنین درخصوص نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی است و قیمت خرید هر سهم مبلغ ۲۱,۰۷۵ ریال اعلام شده است (سنا)

بر اساس مصوبه شورای عالی بورس انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی شرکت کنتورسازی اجازه صادر شد تا دارندگان سهام این شرکت برای فروش سهام خود، پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری و ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه سهام خود را واگذار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از اطلاعیه شرکت بورس، از امروز (چهارشنبه مورخ 20 دی 96) به مدت 5 روز کاری امکان استفاده از این امکان فراهم است.

این معامله بر اساس شروط شرکت بورس در خصوص قیمت و حداکثر میزان سهام قابل خرید از هر کد سهامداری (فقط حقیقی) انجام می پذیرد.

بر این اساس، دارندگان سهام تا 20 هزار سهم، امکان فروش حداکثر 2 هزار سهم را دارند و دارندگان سهام بیش از 20 هزار سهم، امکان فروش حداکثر 10 درصد از موجودی سهام خود را دارند.

همچنین در خصوص نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی است و قیمت خرید هر سهم مبلغ 21075 ریال اعلام شده است.

کد خبر: 97764 تاریخ: 96/10/20 منبع: سنا