امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

پیش‌بینی می‌شود با ورود شرکت‌های تعاونی به بورس حجم معاملات در این بازار بیشتر شود و با استفاده از این راهکار، رونق نسبی در بازار بورس فراهم می‌گردد (نماینده مردم شبستر در مجلس)

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن ورود شرکت های تعاونی‌ به بازار بورس گفت: باید از تمامی ظرفیت های در جهت مردمی کردن اقتصاد استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رساینی بازار سرمایه (سنا)، معصومه آقاپورعلیشاهی در گفت وگو با “خانه ملت”، درباره ورود شرکت های تعاونی‌ به بورس، گفت: سهم تعاون از اقتصاد ملی باید به ۲۵ درصد برسد؛ بنابراین باید از تمامی ظرفیت های اقتصادی در این زمینه استفاده شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در سیاست های اقتصاد مقاومتی بر موضوع مردمی شدن اقتصاد تاکید شده است، بنابراین باید اقدامات عملی در این رابطه انجام داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: توجه به رونق فعالیت شرکت های تعاونی یکی از راهکارهای مهم برای مشارکت دادن مردم در فعالیت های اقتصادی است.

آقاپورعلیشاهی افزود: پیش بینی می شود با ورود شرکت‌های تعاونی به بورس حجم معاملات در این بازار بیشتر شود و با استفاده از این راهکار، رونق نسبی در بازار بورس ایجاد می شود.

وی ادامه داد: میزان نقدینگی در کشور بالا است؛ بنابراین باید با توجه به امکانات کشور این موضوع تبدیل به فرصتی برای رونق تولید شود و از این نقدینگی درجهت تقویت تولید و رونق بورس استفاده کرد.

آقاپورعلیشاهی افزود: با رونق در بورس، شرایط برای جذب نقدینگی بیشتر در این بازار فراهم می شود و این موضوع شرایط را برای تقویت بخش تولید و اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس دهم در تلاش هستند شرایط برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم شود و در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهند.

کدخبر:698534- منبع:سنا- تاریخ:20-6-95