امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

در چهار سال گذشته تعداد زیادی پایان‌نامه، رساله دکتری و طرح پژوهشی به بخش توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری ارائه شده است که از این تعداد ۵۴ مورد در شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تایید شده است (سنا)

بورس تهران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تاکنون 54 پایان نامه و طرح پژوهشی را مورد حمایت قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه گذاری، در 4 سال اخیر تعداد زیادی پایان نامه، رساله دکتری و طرح پژوهشی به بخش توسعه فرهنگ سرمایه گذاری ارائه شده که از این تعداد 54مورد تایید قرار گرفته است. تعداد 4 طرح از این تعداد در سال 96 به شورای علمی رسیده است.

همچنین این گزارش می افزاید: در راستای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری از ابتدای سال تا پایان دی ماه دوره ‌های ارتقای ناشران، فرهنگ‌سازی، کارگزاران و فعالان بازار در بورس تهران برگزار و تعداد 5010 نفر ساعت آموزش برای این بخش ها ارائه شده است. به تفکیک در دوره فرهنگ سازی 3656 نفر ساعت،کارگزاران در 477 نفر ساعت، فعالان بازار در 876 نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

براساس این گزارش بورس تهران از ابتدای سال تاکنون به غیر از دوره های آموزشی و حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در جهت چاپ کتابچه، کتاب و جزوات آموزشی و ماهنامه اقداماتی را انجام داده است.

 کد خبر: 97991 تاریخ: 96/11/23 منبع: سنا