امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

گروه اوراق مالی با ۴۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال درپایان دی‌ماه سال جاری در صدر بزرگترین صنعت بورسی، از نظر ارزش معاملات ایستاد وگروه فلزات اساسی با ۱۶ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل‌معامله با ۱۱ هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند (سنا)

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات را در پایان دی سال ۹۶ معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از سمات، مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: گروه اوراق مالی با 46 هزار و 263 میلیارد ریال درپایان دی 96 در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاد وگروه فلزات اساسی با 16 هزار و 618میلیارد ریال و صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله با 11 هزار و629 میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین صنایع کانه های فلزی، فراورده های نفتی، کوک و سوخت هسته ای، محصولات شیمیایی، خودرو و ساخت خدمات، پیمانکاری صنعتی، مواد و محصولات شیمیایی و زراعت و خدمات وابسته در مکان های سوم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.

بر اساس این گزارش، صنایع انبار داری و حمایت از فعالیت های حمل و نقل، منسوجات، محصولات چوبی در رتبه های انتهایی این جدول ایستادند.

کد خبر: 98049 تاریخ: 96/11/28 منبع: سنا