امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

اجرای سیاست‌های سختگیرانه پولی در امریکا در کوتاه‌مدت به‌ضرر قیمت طلا خواهد بود ولی افت قیمت می‌تواند فرصت مناسبی را برای خرید و سرمایه‌گذاری در بازار طلا در بلندمدت فراهم کند (مایکل هاول، تحلیلگر ارشد مؤسسه تحقیقاتی کراس بردر کاپیتال)

به گزارش کیتکو نیوز، مایکل هاول تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی کراس بردر کاپیتال تاکید کرد: اجرای سیاست های سختگیرانه پولی در آمریکا در کوتاه مدت به ضرر قیمت طلا خواهد بود ولی افت قیمت می تواند فرصت مناسبی را برای خرید و سرمایه گذاری در بازار طلا در بلندمدت فراهم کند.

بر اساس این گزارش وی افزود: این پتانسیل برای طلا وجود دارد که سرمایه گذاران بین المللی در بلندمدت تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و افزایش بهره اوراق قرضه به دنبال سرمایه گذاری در این بازار باشند.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: به نظر من ارزش دلار و اوراق قرضه آمریکا واقعی نیست و فراتر از ارزش واقعی آنها است. این یک فرصت بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بازار طلا در بلندمدت است.

هاول افزود: به مشتریان خود گفته ایم که در منفی های بازار اقدام به خرید طلا کنند چرا که طی 18 ماه آینده قیمت طلا با افزایش فزاینده ای روبرو می شود.

این در شرایطی است که پس از اظهارات جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا با کاهش نسبی روبرو شده است.

کد خبر: 98132 تاریخ:96/12/10 منبع: طلا