امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که در ماه گذشته ۱۴ کد سهامداری برای نوزادان در کشور صادر شد که اسلام آباد غرب بیشترین صدور کد سهامداری را در این مدت به خود اختصاص داد (شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)

مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، فهرست کوچکترین سهامداران بازار سرمایه را تا پایان شهریورماه امسال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، جدیدترین آمارها نشان می دهد که در ماه گذشته 14 کد سهامداری برای نوزادان در کشور صادر شده است که اسلام آباد غرب بیشترین صدور کد سهامداری را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

بنیامین جاویدی 6 روزه از مشگین شهر کوچکترین نوزادی است که شهریورماه کد سهامداری خود را از سمات دریافت کر و والدین آن چهار روز بعد، نخستین سهام را برای این کودک خریداری کردند تا بنیامین کوچکترین سهامدار بازار سرمایه ایران لقب گیرد.

بر اساس این گزارش، والدین اردشیر صدیقی، اکبر فتحی و فرید کاکایی هرسه از اسلام آباد غرب در پنجمین روز تولد فرزندشان کد سهامداری دریافت کردند تا در رتبه های دوم تا چهارم کوچکترین سهامداران بازار سرمایه قرار گیرند.

همچنین والدین آیدا روح پرور از قم و مهرزاد نجفی از دورود در ششمین روز تولد، فرهاد کلاره از اسلام آباد غرب در هفتمین روز تولد، هویار رزاقی در هشتمین روز تولد و محمد یاسین هژیری از یزد در دهمین روز تولد کد سهامداری فرزندان خود را دریافت کردند.

کدخبر:956328- منبع:سنا- تاریخ:7-7-95