امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

۱۰ درصد از سهام شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون از طریق شرکت کارگزاری گنجینه سپهر پارت در تاریخ ۱۱ شهریور‌ماه سال‌جاری با قیمت پایه هر سهم ۶۶ هزار و ۴۰۷ ریال در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس عرضه خواهد شد (شرکت فرابورس ایران، عضو کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران)

روز یکشنبه 11 شهریور‌ماه 97 بازار شرکت‌های کوچک و متوسط(SME) فرابورس ایران میزبان عرضه 6 میلیون سهم از سهام شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون (سهامی عام) خواهد بود که این رقم معادل 10 درصد از کل سهام شرکت مزبور است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از فرابورس ایران، قیمت پایه هر سهم این شرکت در نماد «شگامرن» که توسط شرکت بازسازی کوثر نبوت و از طریق شرکت کارگزاری گنجینه سپهر پارت به فروش می‌رسد 66 هزار و 407 ریال تعیین شده است و خریدار می‌بایست ثمن معامله را به صورت یکجا و نقد پرداخت کند. همچنین قیمت پایه کل این بلوک غیر‌مدیریتی 398 میلیارد و 442 میلیون ریال برآورد شده است.

شایان ذکر است نماد شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون که در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد در شهریور‌ماه 95 به عنوان نخستین شرکت در بازار SME فرابورس ایران پذیرش و در دی‌ماه همین سال 10 درصد از سهام شگامرون به سرمایه گذاران نهادی و اشخاص حقوقی عرضه شد.

کد خبر: 99062 تاریخ: 97/06/04 منبع: سنا